DOPORUČUJEME

Učebnice k přijímacím zkouškám

-10%
Obálka učebnice k přijímacím zkouškám na 8-letá gymnázia

11 cvičných testů z matematiky k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

Novinka k přijímacím zkouškám

-5%
Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2018

Novinka k maturitě 2018

Maturita 2018 z matematiky

Aktualizované vydání k maturitě z matematiky 2018

Ověřeno zákazníky

Já a můj svět 1.r. ZŠ - pracovní listy k učebnici prvouka pro 1.ročník

Nakladatel:NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
Kód:55851
ISBN:9788072895847
EAN:9788072895847
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:40 Kč
Množství:
+-
ks

Pracovní listy Já a můj svět jsou určeny k zopakování učiva.

Na 10 celobarevných listech si žáci procvičí vše, co se v jednotlivých měsících v učebnici o životě v přírodě dověděli. Úkoly v pracovních listech nabízejí i náměty k provázání učiva s ostatními předměty. Zpočátku jsou ztvárněny poutavými obrázky, které žáci pojmenovávají. Při vyprávění o nich tvoří věty, ty pak propojují do větných celků a příběhů – zdokonalují si tak svoje vyprávěcí dovednosti. Obrázky jsou přehledně uspořádány po řádcích, což žákům umožňuje snadnou orientaci. Při řešení úkolů využívají i své počtářské dovednosti, které do té doby v matematice získali. Úkoly jsou navrženy tak, aby využily i dramatické dovednosti žáků. Jsou doplněny o náměty na relaxační cvičení, při kterých si žáci např. zahrají na zvířátka při přezimování nebo si při poznávání částí těla s Ájou zacvičí krátkou rozcvičku na známou píseň (Hlava, ramena, kolena, palce). Žáci si tak učivo připomenou zábavnější formou, která je jejich věku v tuto dobu nejbližší.

9 pracovních listů obsahuje učivo 9 lekcí učebnice. 10. pracovní list nabízí žákům poučení před prázdninami. Příklady ze známých lidových pohádek děti naučí, že mají být ostražitější při jednání s cizími lidmi. Žáci jsou také zábavnou hrou varováni před trháním a konzumací jedovatých plodů a hub. Připomenou si i dopravní značky, které by měli jako chodci a cyklisté při pohybu po pozemní komunikaci s rodiči nebo staršími kamarády respektovat, aby se vyvarovali zranění.

Jednotlivé úkoly pracovních listů jsou koncipovány tak, aby je žáci byli schopni vypracovat samostatně. Náročnost a forma splnění úkolu odpovídá rozumovým schopnostem a manuálním dovednostem dětí mladšího školního věku – řešení vyznačují kroužkováním, vybarvováním nebo kreslením obrázků, ve 2. pololetí luští slova z písmen, která v tuto dobu již bezpečně zvládají přečíst, a začínají též psát písmena (později slova) v připravených zábavných rébusech.

Tyto pracovní listy by rozhodně neměly sloužit k hodnocení žáků známkou. Nijak by to neposílilo jejich motivaci do další práce. Hodnocení práce probíhá formou sebehodnocení. Za splnění úkolu čeká žáky v horní části pracovního listu veselá hvězdička. Žáci zhodnotí, jak pracovali, a za odměnu si hvězdičku vybarví. Sebehodnocení hraje důležitou roli při hodnocení úrovně znalostí žáků, dodá jim sebedůvěru, pozvedne jejich sebevědomí. V žádném případě u žáků není vhodné klasifikovat úroveň dosažených vědomostí. Každý má možnost si svůj chybný úsudek opravit. Oprava je přirozený prostředek učení. Není vhodné podporovat v dětech tohoto věku soutěživost. Forma zhodnocení sebehodnocením žákům nabízí možnost uvědomit si, co se jim daří a v čem se ještě potřebují zlepšit. Okomentováním výsledků své práce se učí, jak postupovat dál, pokud chtějí zlepšit své dosavadní výkony. Začnou si vzájemně pomáhat, učí se práci v týmu.

Překvapením pro žáky jsou fotografie rostlin a zvířat na zadních stranách pracovních listů. Žáci s nimi měsíc po měsíci procházejí přírodou. Zaměří se i na vyhledávání vybraných rostlin a zvířat v okolí svých domovů, všímají si, jakými změnami v daném měsíci procházejí, a pozorují tak koloběh jejich života během celého roku. Otázky k fotografiím v dolní části pracovního listu vybízejí žáky k vyprávění o nich. Otázky jsou zaměřené na podstatnou proměnu, které si v životě rostlin a živočichů mohou žáci v určitém měsíci všimnout. Průvodní ilustrační obrázky v názvu měsíce žáky inspirují k vyprávění o přírodě v tomto ročním období. Na konci školního roku si žáci prohlédnou i fotografie k prázdninovým měsícům na vnitřních stranách složky. Ty si vystřihnou a připojí k ostatním. S pomocí vyučujícího nebo rodičů je na označeném místě proděrují a svážou. Vytvoří si tak kalendář, který je může provázet přírodou i v dalších letech. Připomene jim její krásy a nabídne možnosti, kam se do přírody v určitém měsíci vydat. Žáci se naučí vnímat život v přírodě, uvědomí si, jak křehká je rovnováha v ní a jak je důležité ji chránit.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Já a můj svět 1.r. ZŠ - pracovní učebnice prvouky pro 1.období RVP ZV

Já a můj svět 1.r. ZŠ - pracovní učebnice prvouky pro 1.období RVP ZV
Fukanová J., Štiková V.
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
87 Kč
skladem

Písanka pro 1.ročník 1.díl (nová řada dle RVP ZV)

-10%
Písanka pro 1.ročník 1.díl (nová řada dle RVP ZV)
Procházková E.
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
20 Kč
skladem

Moje první psaní - Uvolňovací cviky s říkadly pro 1.ročník

-10%
Moje první psaní - Uvolňovací cviky s říkadly pro 1.ročník
Procházková Eva
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
31 Kč
skladem

Slabikář pro 1.ročník ZŠ (nová řada dle RVP ZV, brožovaný)

Slabikář pro 1.ročník ZŠ (nová řada dle RVP ZV, brožovaný)
Procházková Eva, Doležalová Alena
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
95 Kč
skladem