Nejprodávanější globus

-20%
Glóbus Orion - světelný (30 cm)

Nejlepší poměr ceny/kvality

NOVINKA k přijímacím zkouškám

Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Jak být dobrý učitel ? - Tipy a náměty pro třídní učitele

Třídním učitelem bez obav! Ediční řada - Třídní učitel

Autor:Soňa Hermochová a kolektiv autorů
Nakladatel:Raabe
Kód:54807
ISBN:9788087553398
EAN:9788087553398
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:345 Kč
Množství:
+-
ks

V publikaci naleznete praktické tipy pro práci třídního učitele, rady, jak úspěšně a bez komplikací zvládnout třídní schůzky a jednání s rodiči.

Najdete zde náměty na třídnické hodiny či návod, jak organizovat zápis do 1. třídy.

Ediční řadu Třídní učitel tvoří série tří publikací určených nejen pro třídní učitele. Naleznete zde návody na řešení situací, se kterými se můžete ve školní praxi setkat, i tipy, jak předejít případným problémům.

formát: A4
počet stran: 82

Recenze učebnice

Umím dobře učit děti?
Jak poznám, že to, co dětem předávám, má pro ně samotné smysl?
Jak poznám, že se naučily to, co měly?
Jsem schopen svým vystupováním děti i vychovávat?
Dokážu vytvářet pozitivmí sociální klima ve třídě?
Jak působím na rodiče svých žáků?

Autoevaluace – vlastní plánovitá hodnotící činnost s pravidelně se opakujícími aktivitami, která je zaměřena na hodnocení vlastní práce za účelem zjištění její kvality a následného plánování dalšího rozvoje.

Pedagogickou práci můžeme měřit různými kritérii. Nejčastějším ukazatelem jsou statistická data, kvantitativní údaje, např.
- 80 % žáků napsalo písemnou práci na výbornou,
- 3 % žáků byla šikanována,
- 45 % žáků bylo přijato na gymnázium apod.

Jedná se o měřitelné údaje, dokonce lze říci snadno měřitelné, které se dají snadno verifikovat a současně jsou porovnatelné s údaji ostatních pedagogů, neboť vycházejí z obecně daných praktik a nástrojů. Pochopitelně i v těchto statistických datech je třeba kalkulovat s odchylkami, které jsou dány např.
- subjektivitou osoby pedagoga,
- rozdílnými podmínkami měření,
- odlišnými cílovými skupinami měření (různí žáci, různých tříd, v různých školách apod.).

Já bych vás ve své práci chtěla blíže seznámit s ukazateli a nástroji, které nám vypovídají o profesní kvalitě pedagogické práce a především o tom, jak tuto kvalitu měřit.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Písanka I pro 1.ročník - Uvolňovací cviky

Písanka I pro 1.ročník - Uvolňovací cviky
Marta Sonnbergová a kol.
ALTER
32 Kč
skladem

Matematika 1. ročník 4.díl A

Matematika 1. ročník 4.díl A
Vlasta Landová, Hana Staudková, Věra Tůmová
ALTER
50 Kč
skladem

Matematika 1. ročník 3.díl

Matematika 1. ročník 3.díl
Vlasta Landová, Hana Staudková, Věra Tůmová
ALTER
55 Kč
skladem

Matematika 1. ročník 2.díl

Matematika 1. ročník 2.díl
Vlasta Landová, Hana Staudková, Věra Tůmová
ALTER
59 Kč
skladem