Nejprodávanější globus

-20%
Glóbus Orion - světelný (30 cm)

Nejlepší poměr ceny/kvality

NOVINKA k přijímacím zkouškám

Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Nejprodávanější

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor:Zyman Sergio
Nakladatel:MANAGEMENT PRESS
Kód:23090
ISBN:8072611348
EAN:9788072611348
Dostupnost:Zboží není dostupné
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na líbivě znějící poučky – zákazníci mohou vaše produkty milovat, ale ještě důležitější je, aby vaše produkty kupovali! Po Zymanově "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu. Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu". Překlad z angličtiny Irena Grusová.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují