DOPORUČUJEME

Učebnice k přijímacím zkouškám

-10%
Obálka učebnice k přijímacím zkouškám na 8-letá gymnázia

11 cvičných testů z matematiky k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

Novinka k přijímacím zkouškám

-5%
Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2018

Novinka k maturitě 2018

Maturita 2018 z matematiky

Aktualizované vydání k maturitě z matematiky 2018

Ověřeno zákazníky
Nejprodávanější

Management hodnotových inovací

Autor:Vlček Radim
Nakladatel:MANAGEMENT PRESS
Kód:23035
ISBN:9788072611645
EAN:9788072611645
Dostupnost:Zboží není dostupné

Přední odborník na hodnotový management v první části knihy charakterizuje marketingové a inovační pojetí hodnoty pro zákazníka a přínosy větší integrace výrobce se zákazníkem při spoluvytváření tzv. jedinečné hodnoty pro zákazníka. Ukazuje, jak procesy maximalizace hodnoty pro zákazníka, uskutečňované metodickými nástroji a postupy hodnotového managementu, vyúsťují v hodnotové inovace. V druhé části knihy se pak autor věnuje zejména charakteristice šesti druhů strategie managementu inovací, kde mají klíčovou roli hodnotové inovace. Kniha je určena pro střední a vrcholový management výrobních podniků a pro studenty ekonomických oborů vysokých škol.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují