DOPORUČUJEME

Učebnice k přijímacím zkouškám

-10%
Obálka učebnice k přijímacím zkouškám na 8-letá gymnázia

11 cvičných testů z matematiky k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

Novinka k přijímacím zkouškám

-5%
Testy 2018 z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2018

Novinka k maturitě 2018

Maturita 2018 z matematiky

Aktualizované vydání k maturitě z matematiky 2018

Ověřeno zákazníky

Management (Základy managementu) - Učebnice

Moderní učebnice managementu pro střední školy.

Autor:Jaroslav Zlámal, Petr Bačík, Jana Bellová
Nakladatel:COMPUTER MEDIA
Kód:53094
ISBN:9788074020834
EAN:9788074020834
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:220 Kč
Množství:
+-
ks
  • Publikace Management je moderní učebnice managementu pro střední školy.
  • Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu.
  • Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života".
  • Zabývá se například plánováním, organizováním a hierarchiemi organizací, řízením kolektivu, principy rozhodování, metodami kontroly a v neposlední řadě i krizovým managementem.
  • Publikace je celobarevná, bohatě doplněná řadou praktických příkladů, ukázek a ilustrací, tipů a doporučení.
  • K učebnici v budoucnu výjde samostatná cvičebnice.

Výuka pokrývá tato témata:

1. Základní pojmy řízení, managementu a organizace (pojem řízení; vývojové směry nauky o řízení; vývoj teoretických názorů na řízení; styly řízení; funkce řízení, ...)

2. Plánování (obsah a účel plánování; prognózy, vize a plány v plánovací činnosti; členění plánů; přenos informací jednotlivých plánů; druhy plánů; ukázky podnikového plánování, ...)

3. Organizace a organizování (pojem organizace; formální a neformální organizace; organizační útvary; typy organizací; hierarchie organizace; organizační normy; ...)

4. Řízení kolektivu (předpoklady pro výkon funkce manažera a řízení kolektivu; umění komunikace; strukturální a transakční analýza; formy a typy komunikačních struktur; řízení kolektivu; komunikace s médii; ...)

5. Rozhodování a kontrola (rozhodování v činnosti vedoucího pracovníka - aspekty rozhodování, prvky rozhodovacího procesu, algoritmus rozhodování; kontrola v činnosti vedoucího pracovníka - funkce, druhy, fáze a možnosti kontroly)

6. Krizový management (úpadek, sanace a zánik podniku; řízení rizik; krizový management; ...)

Přílohy

  • Publikace je celobarevná, bohatě doplněná řadou praktických příkladů, ukázek a ilustrací, tipů a doporučení. Špičková kvalita tisku a zpracování.

    Titul zohledňuje stanovený obsah učiva managementu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání.

  • Formát: A4  
    Počet stran: 104
    Vazba: Brožovaná



S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

MARKETING - Základy marketingu 1 - učebnice studenta

-5%
MARKETING - Základy marketingu 1 - učebnice studenta
Ing. Marek Moudrý
COMPUTER MEDIA
209 Kč
skladem

Obchodní korespondence pro střední školy

-10%
Obchodní korespondence pro střední školy
Emílie Fleischmannová, Olga Kuldová, Raimund Šedý
FORTUNA
170 Kč
skladem