Nejprodávanější globus

-20%
Glóbus Orion - světelný (30 cm)

Nejlepší poměr ceny/kvality

NOVINKA k přijímacím zkouškám

Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Marketing pro SŠ a VOŠ

Autor:Vysekalová Jitka a kol.
Nakladatel:FORTUNA
Kód:16768
ISBN:8071689793
EAN:9788071689799
Dostupnost:skladem
Běžná cena:195 Kč
Sleva:2 %
Cena s DPH:191 Kč
Množství:
+-
ks
  • Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi.
  • Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu.
  • Má schvalovací doložku MŠMT.

Formát A5 / 248 stran / 1. vydání

Recenze učebnice

Využívání marketingových poznatků je v současné době nezbytné pro všechny subjekty, které chtějí na trhu uspět. Současný marketing se obrací především na zákazníka, na uspokojování jeho přání a potřeb, které vzhledem ke konkurenci na trhu i rozvoji nových technologií stále vzrůstají. Informační věk přináší nové pohledy a vede ke změnám ve všech oblastech života. Dochází i ke změnám v pojetí marketingu. Od hromadného marketingu se přechází k marketingu individuálnímu, dochází ke změnám ve strategickém plánování, vznikají nové podnikatelské a marketingové struktury, nová strategická spojení. Zefektivňuje a zrychluje se komunikace se zákazníkem. Je zapotřebí vyhledávat nové marketingové příležitosti, propojení jednotlivých prvků marketingového mixu tak, aby odpovídaly zvolené strategii a vedly ke splnění cílů.
Setkáváme se s novými pojmy jako je guerillový marketing, Customer Relationship Management (řízení vztahu se zákazníky), inovativní marketing, telemarketing a mnoha dalšími. Ale také se čím dál tím více hovoří o společenské odpovědnosti a etice v marketingu, jeho odpovědném přístupu vůči společnosti. Firmy by se měly rozhodovat nejen na základě potřeb zákazníků a firmy, ale i dlouhodobých společenských zájmů a produkovat „žádoucí“ výrobky, tj. výrobky, které poskytují jak okamžitý užitek a radost, tak dlouhodobé výhody. Marketing se stále vyvíjí, ale i v dalším období zůstane alfou a omegou marketingové filozofie orientace na zákazníka; dále je nutné počítat s tím, že se vyvíjí i zákazník. Je náročnější, má větší požadavky na kvalitu i rychlost produktů a  služeb, které slouží k uspokojování jeho potřeb.
Stále dochází k rozporu mezi teoretickými znalostmi, které máme k dispozici a jejich uplatňování v praxi. Naše publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se i na možnosti její aplikace v praxi; uvádíme příklady, které teorii „oživují“.
Na současném knižním trhu existuje řada publikací, které mají v názvu či obsahu marketing. Co přináší nového či jiného učebnice, která se vám právě dostala do rukou? Shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů. Právě vlastní podnikatelská praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketingového výzkumu, je to „co je navíc“ než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Věříme, že vám učebnice bude dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Ekonomie - Stručný přehled - učebnice

-5%
Ekonomie - Stručný přehled - učebnice
Švarcová Jena a kolektiv
CEED
322 Kč
skladem

Český jazyk 2 pro SŠ

Český jazyk 2 pro SŠ
Martinková Věra
TRIPOLIA, S. R. O.
189 Kč
skladem