DOPORUČUJEME

NOVINKA k přijímacím zkouškám

-10%
Obálka učebnice k přijímacím zkouškám na 8-letá gymnázia

11 cvičných testů z matematiky k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

Přijímací zkoušky na střední školy

-5%
Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Ověřeno zákazníky

Matematika 7.r. - Rovinné útvary (učebnice)

56615a56615b

Učebnice vytvořená v souladu s RVP ZV.

Autor:M. Jedličková, P. Krupka, J. Nechvátalová
Nakladatel:NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
Kód:56615
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:64 Kč
Množství:
+-
ks

Učebnice je zaměřena na:

- trojúhelníky (pojmy, těžnice, výšky),

- kružnice opsaná a vepsaná,

- střední příčky,

- rozdělení trojúhelníků, jejich vlastnosti,

- konstrukce trojúhelníků (základní),

- čtyřúhelníky (pojmy a rozdělení čtyřúhelníků),

- konstrukce čtyřúhelníků (základní),

- mnohoúhelníky,

- obvody a obsahy rovinných útvarů.

Přinášíme vám novou ucelenou řadu učebnic, pracovních sešitů a multimediálních interaktivních učebnic matematiky pro 6. až 9. ročník, které jsou koncipovány v souladu s RVP ZV. Cílem celé této sady učebních materiálů matematiky druhého stupně základní školy je poskytnout učitelům kompletní podklady pro vedení moderní výuky tohoto předmětu. Z tradičně pojaté výuky matematiky přebírá tato sada osvědčené didaktické prostředky – gradaci učiva, dostatečný důraz na procvičování látky a na podrobné, názorné a přesné vysvětlení každého jevu.

V bohaté míře však používá moderní prostředky – zejména vazbu učebnice na pracovní sešit, praktické využití probírané látky a velké množství interaktivních nástrojů.

Jednotlivé učebnice můžete zařadit individuálně podle ŠVP

Učivo matematiky celého 2. stupně ZŠ není děleno klasicky do jednotlivých ročníků, ale je rozděleno do 16 témat. Náplň každé učebnice přesně vychází z RVP ZV. Rozdělení látky do samostatných tematických celků vychází vstříc potřebám škol – je tak možné řadit látku individuálně podle ŠVP, který má škola zpracovaný. V navrženém pořadí je počítáno se čtyřmi tématy pro každý ročník.

Doporučeno pro 6. ročník: Desetinná čísla; Kladná a záporná čísla; Dělitelnost; Základy geometrie

Doporučeno pro 7. ročník: Shodnost a souměrnost; Zlomky, poměr; Procenta, trojčlenka; Rovinné útvary

Doporučeno pro 8. ročník: Hranoly a válce; Výrazy a rovnice 1; Konstrukční úlohy; Finanční matematika

Doporučeno pro 9. ročník: Výrazy a rovnice 2; Úměrnosti a funkce; Podobnost a funkce úhlu; Jehlany, kužely a koule

1 téma = 1 učebnice + 1 pracovní sešit + 1 multimediální interaktivní učebnice

V učebnici je látka vysvětlena, přičemž hlavní důraz je soustavně kladen na jednoduchost výkladu a na bezprostřední provázanost s praktickým využitím právě probíraného matematického aparátu. Učebnice obsahuje dostatek vyřešených návodných úloh k podchycení všech jevů a úlohy na procvičení. Řazení kapitol v učebnici a pracovním sešitě je pochopitelně identické, předpokládá se souběžná práce s učebnicí i pracovním sešitem. V učebnici je použito několik jednoduchých typů textů a označení, které mají napomoci orientaci. Jde o:

Motivační texty, které právě probíranou látku uvozují a propojují s praxí.
Texty odkazující na dříve probranou látku, kde jsou zdůrazňovány návaznosti a podobnosti s novou látkou.
Texty vysvětlující novou látku, kde je nová látka předkládána a komentována. Tyto texty jsou sestavovány tak, aby byly na jednu stranu čtivé a pochopitelné soustředěnému čtenáři bez případné pomoci, na druhou stranu pojaté co nejstručněji a s využitím velkého množství vysvětlujících obrázků a dalších grafických nástrojů.
Úkoly k zamyšlení – jde o jednoduché otázky, které mají umožnit učitelům motivovat žáky k přemýšlení a zejména k hledání souvislostí probírané tématiky s praxí. Mohou posloužit jako námět k diskuzím v hodinách či k samostatné práci žáků doma.
„Poučky“ – zde jde o přesné formulace nových pojmů (definice), tvrzení (matematické věty) a postupů. Jakkoli jde o přesné formulace, je neustále brán v úvahu věk žáků. Navíc, aby byl v maximální možné míře odstraňován formalismus ve výuce matematiky, jsou „poučky“ vždy dávány do kontextu s vysvětlením a zdůvodněním.
Řešené úlohy, které jsou zařazovány pro ilustraci právě probíraného učiva, mnohdy zařazované formou hledání a zdůvodňování chyb v předkládaných „žákovských“ řešeních, popř. úlohy, kde je předloženo více možných řešení. Důraz je vždy kladen na vysvětlení.
Shrnutí kapitoly – na závěr kapitoly (před úlohami) je shrnuto, co bylo předmětem kapitoly.
Úlohy k procvičení – na konec každé kapitoly je uvedeno několik základních úloh, které se týkají látky v kapitole.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Matematika 7.r. - Procenta, trojčlenka (učebnice)

-10%
Matematika 7.r. - Procenta, trojčlenka (učebnice)
M. Jedličková, P. Krupka, J. Nechvátalová
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
56 Kč
skladem

Matematika 7.r. - Procenta, trojčlenka (pracovní sešit)

Matematika 7.r. - Procenta, trojčlenka (pracovní sešit)
M. Jedličková, P. Krupka, J. Nechvátalová
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
50 Kč
skladem

Matematika 7.r. - Zlomky, poměr (pracovní sešit)

Matematika 7.r. - Zlomky, poměr (pracovní sešit)
M. Jedličková, P. Krupka, J. Nechvátalová
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
50 Kč
skladem

Matematika 7.r. 1 díl - Pracovní sešit (podle nových osnov)

Matematika 7.r. 1 díl - Pracovní sešit (podle nových osnov)
Slavomír Kočí, Ladislav Kočí, Bohumil Procházka
TV Graphics
69 Kč
skladem