Nejprodávanější globus

-20%
Glóbus Orion - světelný (30 cm)

Nejlepší poměr ceny/kvality

NOVINKA k přijímacím zkouškám

Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Mediální výchova - učebnice pro 2.stupeň ZŠ

a odpovídající ročníky víceletých gymnázií

Autor:Bělohlavá Eva a kol.
Nakladatel:FRAUS
Kód:55093
ISBN:9788072381623
EAN:9788072381623
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:109 Kč
Množství:
+-
ks

Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií. Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr. Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností.

Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití. Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory Člověk a společnost (výchova k občanství, dějepis), Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk, cizí jazyk), Umění a kultura (výtvarný výchova, hudební výchova) a samozřejmě díky využití ICT zejména vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie.

Učebnice najde uplatnění také v informatice, jejímž hlavním smyslem je pěstovat pozitivní vztah, orientační smysl a především rozumné nakládání s informacemi v elektronické podobě. Cílem mediální výchovy je pěstovat u žáků uvědomělý vztah k médiím a zároveň je vybavit dovednostmi potřebnými k vlastní tvorbě mediálních sdělení. Informatika vytváří strategickou podporu zejména v oblasti práce s textem, zvukem a obrazem, klade důraz na zvládnutí prezentačních dovedností využitelných při řešení běžných každodenních problémů.

V mediální výchově se žáci učí vytvářet mediální produkty v elektronické podobě. Při práci s informacemi jsou vedeni k respektu autorských práv a osobních dat. Úkoly podněcují žáky k tvorbě školního časopisu, rozhlasových relací, webových stránek třídy a školy i propagačních materiálů. Sestavují vlastní informační sdělení po stránce obsahové i formální, řeší výběr a užití písma, upravují a vkládají obrázky, tabulky nebo grafy, pracují s fotografiemi, učí se citovat zdroje.

Nové učební materiály poskytnou učitelům možnost využívat při výuce kombinaci tištěných a elektronických materiálů. Praktické dovednosti získají žáci zejména při plnění úkolů z pracovních aktivit, vyzkouší si roli tvůrce i příjemce mediálních sdělení, budou odhalovat strategie výrobců a prodejců produktů, odhalovat praktiky klamavé reklamy.

Schválilo MŠMT

Rozsah: 96 stran
Vazba:   brožovaná
Formát: 210 x 297

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Mediální výchova - Příručka učitele

Mediální výchova - Příručka učitele
Jindřich Urban
FRAUS
299 Kč
skladem

Výchova k občanství pro 6.ročník ZŠ

Výchova k občanství pro 6.ročník ZŠ
Skácelová J., Mrázová L.
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
95 Kč
skladem

Mediální výchova - průřezové téma

Mediální výchova  - průřezové téma
Verner Pavel
ALBRA
129 Kč
skladem