Nejprodávanější globus

-20%
Glóbus Orion - světelný (30 cm)

Nejlepší poměr ceny/kvality

NOVINKA k přijímacím zkouškám

Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Počítání soba Boba 1.díl (pro děti od 3 do 5 let)

Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let

Autor:Jiřina Bednářová
Nakladatel:COMPUTER PRESS
Kód:53921
ISBN:9788025113127
EAN:9788025113127
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:119 Kč
Množství:
+-
ks
  • Publikace jsou určeny předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení. Při práci s knihou se budují základní matematické pojmy jako např. všechny, některé, málo, hodně, stejně, méně, více… Zaměřuje se na rozvoj schopností jako je třídění, řazení, základy orientace v prostoru atd.
  • Publikace Počítání soba Boba – 1. díl obsahuje:
    - 1) náměty pro rozvoj matematických schopností pro děti ve věku od 3 do 5 let, pomocí kterých se rozvine: - používání výrazů, jež vedou k porovnávání, srovnávání, vytvoření matematických představ a pojmů - myšlení, logické uvažování - prostorové vnímání
    - 2) metodiku rozvoje matematických schopností pro rodiče a učitele, která - upozorňuje na úskalí při nácviku předčíselných a později číselných představ - shrnuje zásady, jež by se měly dodržovat při práci.
  •  Publikace Počítání soba Boba - 1. díl se vymyká běžným příručkám, které jsou u nás na trhu a zabývají se přípravou na matematiku a především matematickým myšlením. Její zvláštní přínos je v tom, že autorka nenahlíží na matematické dovednosti pouze jako na schopnost počítat, ale zaměřuje se na porozumění matematickým operacím v širokém smyslu toho slova. Dostává se tak i k nám to, co se v některých zahraničních odborných kruzích předpokládá, že rozvoj kognitivních, poznávacích funkcí je předpokladem pro to, abychom předcházeli u žáků obtížím v matematice.
  • Mnohé z těchto dětí se utíkají k bezmyšlenkovitému učení memorováním a pouze reprodukováním toho, co se jim řeklo. Dokonce někteří učitelé se domnívají, že pamětní učení početních příkladů, nejen ve sčítání, ale dokonce i v násobilce, je nejlepší metodou výuky matematiky.
  • V našem prostředí se setkáváme i s názorem, že není nutné, aby se dítě naučilo matematice, může používat kalkulačku. To jsou zcela mylné představy těch, kteří právě proto, že počítat umí, používají tyto nástroje. Zjednodušují si výsledky matematických operací, protože rozumí jejich procesu.
  • Ve skutečnosti by neměl být poznávací přístup v matematice podceněn již v období mateřské školy. To předpokládá, že je dítě dobře seznámeno a přesně používá pojmy, které vymezují prostor, později čas a pořadí. Autorka proto dobře uvádí dítě do jednotlivých pojmů pomocí základní myšlenkové operace - porovnávání. To je základem každé kategorizace, třídění, seskupování podle významu i každého rozhodování. Cílem výuky by měl být rozvoj potřeby spontánního porovnávání u dětí (R. Feuerstein). Proto je nutné vyzbrojit žáky nejen slovní zásobou, jejichž pomocí mohou rozdíly a podobnosti mezi předměty a jevy popsat, ale i přesným vyjadřováním, které jim pomůže porozumět jednotlivým vztahům.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Mezi námi pastelkami 1.díl (pro děti od 3 do 5 let)

Mezi námi pastelkami 1.díl (pro děti od 3 do 5 let)
Jiřina Bednářová, Richard Šmarda
COMPUTER PRESS
129 Kč
skladem

Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 - Učebnice

Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 - Učebnice
Svatava Škodová
Wolters Kluwer
280 Kč
měsíc

Cviky zábavné - jednotažky

Cviky zábavné - jednotažky
Jošt J.
FORTUNA
49 Kč
skladem

Cviky pro uvolnění ruky

Cviky pro uvolnění ruky
Polanská Jiřina
FORTUNA
45 Kč
skladem