DOPORUČUJEME

NOVINKA k přijímacím zkouškám

-10%
Obálka učebnice k přijímacím zkouškám na 8-letá gymnázia

11 cvičných testů z matematiky k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

Přijímací zkoušky na střední školy

-5%
Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Žáci potřebuji přemýšlet

Co pro to mohou udělat jejich učitelé

Autor: Lenka Krejčová
Nakladatel:PORTÁL
Kód:55407
ISBN:9788026204961
EAN:9788026204961
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:275 Kč
Množství:
+-
ks

Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit (zejména na středních školách), ztrácíme čas na přemýšlení.

Nastává paradoxní situace – zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. V důsledku si žáci pamatují informace do prvního testu nebo zkoušení, a pak je zase rychle zapomenou. Přitom když vzpomínáme na učitele, kteří pro nás byli významnými dospělými a možná i ovlivnili naší volbu profesní kariéry, často jsou to právě učitelé, kteří byli přísní, nároční, ale také nás nutili o okolním světě přemýšlet a ukazovali nám, jak svět kolem nás funguje. Při jejich hodinách šlo o více, než jen zapsat si do sešitu přesně to, co bylo řečeno. Ani při zkoušení nestáli o pouhé „papouškování“, ale ptali se tak, že žáci byli nuceni odpověď promyslet. Právě to buduje v žácích zájem o určitý předmět, ale také významně saturuje jejich vývojové potřeby – alespoň co se týká kognitivního rozvoje. Kniha vychází teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. Poukazuje na to, jak teorie, kterou mnohdy pokládáme za suché a nezáživné, významně ovlivňují způsob praktické práce s dospívajícími. Text doplňují případové studie, konkrétní příklady z praxe i představení některých metod a přístupů, které se cíleně věnují rozvoji poznávání dětí a dospívajících a mohou představovat inspiraci pro jejich vychovatele.

Knihu využijí učitelé druhého stupně základních škol, učitelé středních škol i osmiletých gymnázií, rodiče a další vychovatelé dospívajících, poradenští pracovníci.

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Taktika transakční analýzy

Taktika transakční analýzy
Napper Rosemary, Newton Trudi
GRADA
398 Kč
skladem

Postavení matematiky ve školním vzdělávacím programu - SOŠ

Postavení matematiky ve školním vzdělávacím programu - SOŠ
Fuchs E., Procházka F., Staněk M.
PROMETHEUS
180 Kč
skladem

Počítejte s Klokanem - Kadet 8. a 9. r. ZŠ

Počítejte s Klokanem - Kadet 8. a  9. r. ZŠ
Hodaňová,Vaněk,Horenský
PRODOS
99 Kč
skladem

Počítejte s Klokanem - Junior 1. a 2. ročník SŠ

Počítejte s Klokanem - Junior 1. a 2. ročník SŠ
Horenský,Rys,Zhouf,Molnár
PRODOS
99 Kč
skladem

Počítejte s Klokanem - Benjamín 6. a 7. r. ZŠ

Počítejte s Klokanem - Benjamín 6. a  7. r. ZŠ
Uhlířová Martina
PRODOS
99 Kč
skladem

Výukové metody

Výukové metody
Maňák Josef, Švec Vlastimil
PAIDO
299 Kč
skladem