DOPORUČUJEME

NOVINKA k přijímacím zkouškám

-10%
Obálka učebnice k přijímacím zkouškám na 8-letá gymnázia

11 cvičných testů z matematiky k přijímacím zkouškám na osmiletá gymnázia.

Přijímací zkoušky na střední školy

-5%
Testy 2017 z matematiky pro žáky 9. tříd ZŠ

Aktualizované vydání pro přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia 2017

Základy marketingu

Autor:Miroslav Karlíček a kolektiv
Nakladatel:GRADA
Kód:55005
ISBN: 9788024742083
EAN: 9788024742083
Dostupnost:skladem
Cena s DPH:298 Kč
Množství:
+-
ks

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.

Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů.

Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
 

S tímto zbožím zákazníci nejčastěji kupují

Marketing pro SŠ a VOŠ

Marketing pro SŠ a VOŠ
Vysekalová Jitka a kol.
FORTUNA
195 Kč
skladem