Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Jak být dobrý učitel ? - Tipy a náměty pro třídní učitele

    Třídním učitelem bez obav! Ediční řada - Třídní učitel

    Naše cena s DPH:
    369 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Soňa Hermochová a kolektiv autorů
    Nakladatel:
    Raabe
    Kód zboží:
    54807
    EAN:
    9788087553398
    ISBN:
    9788087553398

    Popis produktu

    V publikaci naleznete praktické tipy pro práci třídního učitele, rady, jak úspěšně a bez komplikací zvládnout třídní schůzky a jednání s rodiči.

    Najdete zde náměty na třídnické hodiny či návod, jak organizovat zápis do 1. třídy.

    Ediční řadu Třídní učitel tvoří série tří publikací určených nejen pro třídní učitele. Naleznete zde návody na řešení situací, se kterými se můžete ve školní praxi setkat, i tipy, jak předejít případným problémům.

     

    <

    Parametry knihy

    Formát:
    A4 (21 x 30 cm)
    Počet stran:
    78

    Recenze

    Umím dobře učit děti?
    Jak poznám, že to, co dětem předávám, má pro ně samotné smysl?
    Jak poznám, že se naučily to, co měly?
    Jsem schopen svým vystupováním děti i vychovávat?
    Dokážu vytvářet pozitivmí sociální klima ve třídě?
    Jak působím na rodiče svých žáků?

    Autoevaluace – vlastní plánovitá hodnotící činnost s pravidelně se opakujícími aktivitami, která je zaměřena na hodnocení vlastní práce za účelem zjištění její kvality a následného plánování dalšího rozvoje.

    Pedagogickou práci můžeme měřit různými kritérii. Nejčastějším ukazatelem jsou statistická data, kvantitativní údaje, např.
    - 80 % žáků napsalo písemnou práci na výbornou,
    - 3 % žáků byla šikanována,
    - 45 % žáků bylo přijato na gymnázium apod.

    Jedná se o měřitelné údaje, dokonce lze říci snadno měřitelné, které se dají snadno verifikovat a současně jsou porovnatelné s údaji ostatních pedagogů, neboť vycházejí z obecně daných praktik a nástrojů. Pochopitelně i v těchto statistických datech je třeba kalkulovat s odchylkami, které jsou dány např.
    - subjektivitou osoby pedagoga,
    - rozdílnými podmínkami měření,
    - odlišnými cílovými skupinami měření (různí žáci, různých tříd, v různých školách apod.).

    Já bych vás ve své práci chtěla blíže seznámit s ukazateli a nástroji, které nám vypovídají o profesní kvalitě pedagogické práce a především o tom, jak tuto kvalitu měřit.

    Obsah učebnice

    Obsah

    • Autoevaluace třídního učitele
    • Jak být dobrý třídní učitel
    • Třídní učitelé a výuka lidských práv
    • Třídní schůzky - žádný strach
    • Zápis do 1. třídy

    Doporučujeme dokoupit

    Se zbožím Jak být dobrý učitel ? - Tipy a náměty pro třídní učitele zákazníci nejčastěji kupují následující zboží:

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit