Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Metody a postupy poznávání žáka - Pedagogická diagnostika

    2.doplněné a aktualizované vydání

    Naše cena s DPH:
    520 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Václav Mertin
    Nakladatel:
    Wolters Kluwer
    Kód zboží:
    54289
    EAN:
    9788075520142
    ISBN:
    9788075520142

    Popis produktu

    V publikaci naleznete odpovědi na otázky:

    • Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje?
    • Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky?
    • Jak zmapovat vztahy ve třídě?
    • Jak poznat, že práci učitele dělám dobře?
    • Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona?
    • Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele?
    • Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží?

    Slovo „diagnostika“ v nás leckdy vzbuzuje dojem, že jde o cosi speciálního, vyhrazeného, ať už je to v kterémkoli oboru lidské činnosti. Ve skutečnosti znamená toto slovo, pokud jde o jeho etymologii, tolik co „rozpoznání“ nebo prostě poznávání. I v činnosti učitele a vychovatele je poznání dítěte výchozím předpokladem porozumění a účinného doprovázení. Diagnostika je prostě branou činnosti pedagoga, má-li být jeho práce zdařilá a účinná.

    Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné téma pedagogické diagnostiky. Najdete tu také přehled legislativního rámce, kapitoly o sebepoznání učitele, o možnostech využití moderní techniky ve škole a mnohé další.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit