- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 116
Praktické zázemí týkající se inkluzivního vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Publikace rozšiřuje portfolio materiálů pro výuku dětí s SVP na druhém stupni ZŠ. Proto přináší učitelům, speciálním pedagogům i rodičům další pracovní listy z gramatiky, slohu i literatury.
Práce s těmito materiály žákům pomáhá prohlubovat jejich znalosti a dává jim možnost procvičit si učivo z českého jazyka a literatury mnoha různými formami.
Ediční řada Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku žáků se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním na 2. stupni ZŠ a víceletých gymnáziích. Využijí ji zejména pedagogové, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci.
Publikace obsahují jak teoretické zázemí týkající se inkluzivního vzdělávání, tak konkrétní pracovní listy určené žákům s SVP, které můžete nakopírovat a díky návodným metodickým pokynům okamžitě použít v hodinách.
1. Úvod
2. Teoretická část
2.1 Možnosti práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách českého jazyka
2.2 Mluvnice (gramatika) - výklad, procvičování, prověřování znalostí
2.3 Literatura
2.4 Sloh
2.5 Obecné zásady
2.6 Hodnocení žáků
2.7 Závěr teoretické části
3. Praktická část (23 pracovních listů s procvičováním gramatiky, slohu a literatury)
4. Příklad písemné práce a její rozbor
4.1 Ukázka písemné práce
4.2 Rozbor písemné práce z hlediska její vhodnosti pro žáky s SVP
5. Metodická doporučení
5.1 Obecná metodická doporučení pro práci s pracovními listy z gramatiky
5.2 Metodická doporučení pro práci s pracovními listy ze slohu
5.3 Metodická doporučení pro práci s pracovními listy z literatury
6. Závěr
Zboží bylo vloženo do košíku