Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Jak psát obchodní dopisy s nabídkou

    Naše cena s DPH:
    347 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Bird D.
    Nakladatel:
    COMPUTER PRESS
    Kód zboží:
    12605
    EAN:
    9788025103739
    ISBN:
    8025103730

    Popis produktu

    Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena:
    - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy
    - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností, jak trh reagoval na různé obchodní i reklamní dopisní nabídky
    - reklamním a direct mailovým agenturám, kterým poskytne řadu praktických rad, tipů a příkladů, jak sestavit nejvhodnější poselství a použít je v rámci dopisní nabídky tak, aby navnadilo a přesvědčilo.

    Dozvíte se

    • jak nahlíží průměrný zákazník na dopis s obchodní nabídkou
    • jak to udělat, abyste se odlišili od konkurence a získali zákazníkovu pozornost
    • proč a které úvody dopisů dokáží zaujmou, které naopak propadnou
    • jak nejvýstižněji a zároveň stručně popsat, co prodáváte
    • co rozumíme jádrem dopisu a proč je tolik důležité
    • co je to závěr dopisu, co by měl obsahovat, aby zákazník pochopil, jaké kroky dále následují
    • proč máte psát někomu, nikoli všem
    • kdy zvolit jakou styl jazyka
    • jak má dopis vypadat po formální stránce, jaký typ písma použít, jaké nadpisy ad.
    • tipy, jak má vypadat obálka, která zaujme.
    A hlavně, publikace vám nabídne desítky skutečných obchodních dopisů s nabídkami, jež vydělaly milióny - dokázaly čtenáře zaujmout a přesvědčit, aby si výrobek nebo službu následně objednal.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit