Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    -5%

    Manažer a management

    Naše cena s DPH:
    84 Kč DPH 10%
    Běžná cena s DPH:
    89 Kč
    Ušetříte:
    5 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Loukotka Jindřich
    Nakladatel:
    ALBRA
    Kód zboží:
    10196
    ALBRA

    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    125

    Recenze

    Postupné začleňování ČR do integračních snah v rámci euroregionu klade na manažery čím dál tím vyšší odborné nároky. Potřebují stále větší znalosti v celosvětovém kontextu nejen ve své odbornosti, ale i v oblasti financování, ekonomiky, obchodu, marketingu a manažerství. Pod pojmem "manažerství" rozumíme nejen manažery na všech stupních řídící funkce, jež vykonávají, a odbornou oblast jakožto nauku o obsahu, metodách a technikách řízení organizací. Obsah tohoto učebního textu je členěn tak, aby vyhovoval modulové výuce STŠ hl. m. Prahy na základě schváleného "Programu rozvoje základního a středního školství" MŠMT ČR. Proto lze tento učební text doporučit nejen pro ostatní střední školy se zaměřením na ekonomiku a obchod, ale i pro střední školy s jiným zaměřením a v neposlední řadě i subjektům podnikatelské sféry. Jednotlivé kapitoly tohoto učebního textu řeší danou problematiku z hlediska světových trendů, jsou doplňovány příklady a schematickým znázorněním základních probíraných principů. V "rejstříku" jsou zařazeny pojmy, jež nejsou příliš frekventovány a kterým by studenti nemuseli porozumět. 

    Obsah učebnice

    I.   ZÁKLADNÍ POJMY MANAGEMENTU

    1. Základní pojmy "management" a "manažer"
    2. Teorie managementu a jeho vývoj
    3. Management z hlediska úlohy manažera v řízení
    4. Management podniku z hlediska obsahu řízení

    II.   PROFIL A OSOBNOST MANAŽERA

    1. Charakter práce manažera
    2. Osobní rozvoj manažera
    3. Manažer v řídící hierarchii

    III.  PLÁNOVÁNÍ

    1. Vymezení pojmu plánování
    2. Strategické plánování podniku

    IV.  ORGANIZOVÁNÍ

    1. Podstata a funkce organizování
    2. Procesní a útvarové organizování
    3. Základní problémy organizačních struktur
    4. Organizační pyramidy-centralizace a decentralizace
    5. Faktory ovlivňující volbu organizační struktury
    6. Strategické obchodní jednotky (Strategie Business Units-SBUs)
    7. Vlastnicko-právní aspekty organizací (obchodní společnosti v zahraničí)

    V.   MOTIVACE A VEDENÍ LIDÍ

    1. Vztah motivace a vedení lidí
    2. Vedení lidí

    VI.  ROZHODOVÁNÍ

    1. Vymezení pojmu
    2. Přístupy k výběru alternativy
    3. Moderní přístupy k rozhodování
    4. Systémy pro podporu rozhodování

    VII.  KOMUNIKACE

    1. Komunikace v organizaci
    2. Komunikační proces

    VIII. KONTROLA

    1. Základní kontrolní proces
    2. Systémy kontroly
    3. Systém zajištění kvality (SZK)

    REJSTŘÍK

    SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Související zboží: