Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    -6%

    • Manažer a management

    Manažer a management

    Naše cena s DPH:
    84 Kč DPH 10%
    Běžná cena s DPH:
    89 Kč
    Ušetříte:
    5 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Loukotka Jindřich
    Nakladatel:
    ALBRA
    Kód zboží:
    10196
    ALBRA

    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    125

    Recenze

    Postupné začleňování ČR do integračních snah v rámci euroregionu klade na manažery čím dál tím vyšší odborné nároky. Potřebují stále větší znalosti v celosvětovém kontextu nejen ve své odbornosti, ale i v oblasti financování, ekonomiky, obchodu, marketingu a manažerství. Pod pojmem "manažerství" rozumíme nejen manažery na všech stupních řídící funkce, jež vykonávají, a odbornou oblast jakožto nauku o obsahu, metodách a technikách řízení organizací. Obsah tohoto učebního textu je členěn tak, aby vyhovoval modulové výuce STŠ hl. m. Prahy na základě schváleného "Programu rozvoje základního a středního školství" MŠMT ČR. Proto lze tento učební text doporučit nejen pro ostatní střední školy se zaměřením na ekonomiku a obchod, ale i pro střední školy s jiným zaměřením a v neposlední řadě i subjektům podnikatelské sféry. Jednotlivé kapitoly tohoto učebního textu řeší danou problematiku z hlediska světových trendů, jsou doplňovány příklady a schematickým znázorněním základních probíraných principů. V "rejstříku" jsou zařazeny pojmy, jež nejsou příliš frekventovány a kterým by studenti nemuseli porozumět. 

    Obsah učebnice

    I.   ZÁKLADNÍ POJMY MANAGEMENTU

    1. Základní pojmy "management" a "manažer"
    2. Teorie managementu a jeho vývoj
    3. Management z hlediska úlohy manažera v řízení
    4. Management podniku z hlediska obsahu řízení

    II.   PROFIL A OSOBNOST MANAŽERA

    1. Charakter práce manažera
    2. Osobní rozvoj manažera
    3. Manažer v řídící hierarchii

    III.  PLÁNOVÁNÍ

    1. Vymezení pojmu plánování
    2. Strategické plánování podniku

    IV.  ORGANIZOVÁNÍ

    1. Podstata a funkce organizování
    2. Procesní a útvarové organizování
    3. Základní problémy organizačních struktur
    4. Organizační pyramidy-centralizace a decentralizace
    5. Faktory ovlivňující volbu organizační struktury
    6. Strategické obchodní jednotky (Strategie Business Units-SBUs)
    7. Vlastnicko-právní aspekty organizací (obchodní společnosti v zahraničí)

    V.   MOTIVACE A VEDENÍ LIDÍ

    1. Vztah motivace a vedení lidí
    2. Vedení lidí

    VI.  ROZHODOVÁNÍ

    1. Vymezení pojmu
    2. Přístupy k výběru alternativy
    3. Moderní přístupy k rozhodování
    4. Systémy pro podporu rozhodování

    VII.  KOMUNIKACE

    1. Komunikace v organizaci
    2. Komunikační proces

    VIII. KONTROLA

    1. Základní kontrolní proces
    2. Systémy kontroly
    3. Systém zajištění kvality (SZK)

    REJSTŘÍK

    SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY

    Tento web používá soubory cookies. Používáním tohoto webu nebo kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace Souhlasím

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují: