Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    -11%

    Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

    Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

    • akce
    • sleva
    Naše cena s DPH:
    239 Kč DPH 10%
    Běžná cena s DPH:
    269 Kč
    Ušetříte:
    30 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Jitka Vysekalová
    Nakladatel:
    EDUKO nakladatelstvi, s.r.o.
    Kód zboží:
    56420
    EAN:
    9788088057178
    ISBN:
    9788088057178

    Popis produktu

    Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.

    Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.
    Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.
    Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.

    Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

     

    Parametry knihy

    Určeno pro:
    Střední škola
    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    272

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Zákazníci s tímto titulem často kupují: