Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    -35%

    Základy marketingu

    • akce
    • výprodej
    • sleva
    Naše cena s DPH:
    49 Kč DPH 10%
    Běžná cena s DPH:
    76 Kč
    Ušetříte:
    27 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Aleš Sekot, Michal Charvát
    Nakladatel:
    PAIDO
    Kód zboží:
    52442
    EAN:
    9788073150198
    ISBN:
    80-7315-019-0

    Popis produktu

    Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí.

    Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit