Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Rozvíjíme početní představy 2

    Naše cena s DPH:
    149 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Zdena Michalová
    Nakladatel:
    Tobiáš
    Kód zboží:
    54115
    EAN:
    9788073111236
    ISBN:
    9788073111236

    Popis produktu

    • Druhý díl pracovního sešitu je zaměřen na osvojení přirozených čísel od 1 do 10.
    • Své uplatnění najde v prvních třídách, ale i u dětí ve vyšších ročnících s poruchami učení v matematice, které nemají osvojeny a vštípeny základy počtů.
    • Jedná se o přepracované vydání Rozvoje početních představ II z roku 2001.

     

    Formát:
    A4 (21 x 30 cm)
    Počet stran:
    59

    Recenze

    Druhý díl souboru Rozvíjíme početní představy 2 je zaměřen na osvojení přirozených čísel od jedné do deseti, jejich vštípení, následnou výbavnost, zápis a budování základních matematických pojmů a vztahů mezi nimi. Je uzpůsoben tak, aby byl k využití částečně i u předškoláků či mladších nadaných dětí. Své uplatnění najde v prvních třídách, ale i u dětí ve vyšších ročnících s poruchami učení v matematice, které nemají osvojeny a vštípeny základy počtů. Musíme si neustále uvědomovat, že vytváření matematických pojmů a osvojování poznatků s čísly 1-10 a orientace v této číselné řadě je základem úspěchu pro jakékoliv náročnější početní operace. U dítěte, které nedosáhne tzv. "aha efektu" při pochopení bazalních abstraktních matematických pojmů, což znamená, že mu nebude naprosto jasný princip manipulace s čísly v první desítce, nelze zaručit, že bude úspěšné při porovnávání, sčítání, násobení, dělení, apod. Předpoklady k dosažení onoho "aha efektu" jsou v pracovním sešitě vytvářeny manipulační činností s předměty přecházející v činnost s abstraktnějšími puntíky, čtverečky až k vytvoření vlastního abstraktního pojmu příslušného čísla. Cílem je, aby dítě pracující s předloženým sešitem zvládlo počítat předměty v dané skupině a samo vytvořilo skupinu s daným počtem prvků, zvládlo napsat a přečíst čísla a číslice do deseti, orientovat se v číselných řadách, porovnávat čísla a proniknout do základů sčítání a odčítání v příslušném oboru.   

    Velice důležité jsou poslední čtyři pracovní listy s vyobrazenými schody, které slouží k úplné názorné představě rozvoje čísla 1-10 a jejich porovnávání při současné manipulaci s figurkou například z Člověče, nezlob se. Lze dokonce stejným způsobem jako na příslušných pracovních listech pracovat s dítětem na klasických schodech v prostoru, kdy onou figurkou je samo dítě. Teprve tehdy, když pochopí princi číselné řady v prostoru na schodech, přecházíme k pracovním listům na stranách 56-59. 

    Zákazníci s tímto zbožím často kupují:

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Související zboží: