Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Anglický jazyk (Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami)

    edice Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ

    Naše cena s DPH:
    345 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Petra Lexová, Jitka Tůmová
    Nakladatel:
    Raabe
    Kód zboží:
    56855
    EAN:
    9788074962738
    ISBN:
    9788074962738

    Popis produktu

    Publikace nabízí teoretické i praktické zázemí týkající se inkluzivního vzdělávání na 2. stupni ZŠ.

    V současné době je ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami více prostoru než kdy dříve a samotnému vzdělávání se otevírají nové možnosti. Ty ovšem zavazují k tomu, aby byly přijaty, tvořivě zpracovány a uvážlivě užívány. Hlavním cílem by měl být prospěch dětí, které nějak vybočují z běžné normy a pedagogického očekávání. O dané problematice bylo v současnosti hodně napsáno, ale stále se jedná o otázky vysoce aktuální, protože nedostatečná znalost cizích jazyků znamená uzavření cesty k dalším informacím a zařazení do společnosti.
     
    Publikace Anglický jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku anglického jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním. Využijí ji zejména pedagogové na druhém stupni, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci.

    Publikace obsahuje kopírovatelné pracovní listy včetně

    metodických pokynů,
    zařazení do RVP,
    časové dotace,
    výčtu klíčových kompetencí apod.

    Cílem této publikace je seznámit učitele, ale i rodiče se zkušenostmi a možnostmi, jak pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v oblasti jazykového vzdělávání. Část publikace je tedy věnována obecným informacím z oblasti inkluzivního (společného) vzdělávání a otázkám spojeným s těmito vzdělávacími potřebami. Hlavní část publikace je však zaměřená prakticky, obsahuje metodické listy, které jsou v souladu s pojetím RVP ZV a s očekávanými výstupy. Pracovní listy obsahují aktivity či cvičení v anglickém jazyce na úrovni vhodné pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především LMP. Součástí metodických komentářů jsou metodická doporučení pro práci s nimi. Tato metodická doporučení rozhodně nelze považovat za jediná možná, ale jedná se pouze o doporučení, která si pedagogové flexibilně přizpůsobí dle aktuálních potřeb a možností jejich žáků. 

    formát: A4

    počet stran: 72

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit