Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník

    Naše cena s DPH:
    149 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Zdena Michalová
    Nakladatel:
    Tobiáš
    Kód zboží:
    56301
    EAN:
    9788073111519
    ISBN:
    9788073111519

    Popis produktu

    Společně s Dyslektickou čítankou pro 2. - 3. ročník a Čítankou pro dyslektiky II, III a IV téže autorky tvoří ucelenou řadu učebnic pro nácvik techniky čtení a nácvik čtení s porozuměním pokrývající 1. - 9. ročník ZŠ.

    Značnou část učebnice tvoří práce s písmenem a slabikou. Úkoly posilují práci obou mozkových hemisfér. Z obsahového hlediska je systematicky pracováno s otevřenou slabikou, zavřenou slabikou dvojpísmenou, otevřenou slabikou ve slovech dvojslabičných a zavřenou slabikou na konci slov.

    Učebnice poslouží dětem 1. tříd jako doplněk slabikáře, dále je určena dyslektikům (konec 1. třídy, 2. třída, příp. 3.) pro zvládnutí uvedených partií a všem dětem s obtížemi i charakteru nedyslektického. Je vhodná i pro čtení ve školách zvláštních, a to od 2. třídy.

    Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník nahrazuje Základy čtení I - inovováno, přeilustrováno.

    <

    Recenze

    Učebnice je určena nejen dětem, jež mají z odborného pracoviště stanovenou diagnózu dys, ale i všem těm, kteří čtou bez porozumění nebo mají problémy s dokonalým zvládnutím techniky čtení, u nichž vázne schopnost analýzy, syntézy, PLO, artikulace apod. Publikace je vhodná pro první ročník obecně k nácviku i docvičování čtení po prvotním osvojení písmen a k jeho dokonalému procvičení, ve druhém ročníku pro děti s obtížemi ve čtení specifického i nespecifického charakteru, pro práci individuální i skupinovou, ale též pro nácvik čtení v domácím prostředí pod vedením rodičů.

    V učebnici nejsou záměrně systematicky prováděna cvičení na rozvoj zrakové percepce, neboť ve věku, pro který je určena, se většinou musí těchto cvičení provádět velké množství a předpokládáme, že k tomuto účelu lze velmi dobře využít pracovních listů s názvem Shody a rozdíly.

    Ve většině vstupních textů se pravidelně střídají tučně vytištěné slabiky s normálními. Účelem je imitovat práci se čtecím okénkem či záložkou. Předpokládáme však, že zadání a vstupní úkoly budou číst děti společně s terapeutem. Pokládáme za samozřejmé, že kromě čtecích okének a záložek je nezbytné používat i bzučák, takže ne vždy na práci s ním odkazujeme.

    Hlavní důraz klademe na rozvoj analýzy a syntézy a na porozumění čtenému textu, což je ve vyšších ročnících základem schopnosti samostatně se čtením učit. Proto text obsahuje velké množství tajenek, doplňovaček a rébusů a do procesu osvojování čtení se zapojuje levá i pravá hemisféra.

    Dětem, jež mají výrazné obtíže v určité percepčně-kognitivní oblasti, je třeba tvořivě práci s učebnicí doplňovat dalšími cvičeními se zaměřením na inkriminovanou oblast.

     

    OBSAH:

    1. Opakování písmen psacích a tiskacích.....................3

    2. Otevřená slabika dvojpísmenná..............................13

    3. Zavřená slabika dvojpísmenná................................23

    4. Otevřená slabika ve slovech....................................28

    5. Zavřená slabika na konci slov..................................71

    Doporučujeme dokoupit

    Se zbožím Dyslektická čítanka pro 1. - 2. ročník zákazníci nejčastěji kupují následující zboží:

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit