Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

    Naše cena s DPH:
    159 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Kynclová J., Karásková E.
    Nakladatel:
    FORTUNA
    Kód zboží:
    51780

    Popis produktu

    • Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu.
    • Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci.
    • Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce.
    • Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení.
    • Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví.
    • Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

    Formát A5 / 152 str. / 1. vydání

    <

    Recenze

    Na našem trhu se v současné době nachází řada titulů, které se zabývají tematikou marketingu a managementu. Tato učebnice vychází z nově vytvořeného rámcového vzdělávacího programu pro střední školy v oblasti hotelnictví a cestovního ruchu.
    Učebnice má dvě části, první obsahuje marketing a druhá management. Učebnice poskytuje základní informace z marketingu a managementu s aplikací do hotelnictví a cestovního ruchu.
    V závěru kapitol a dalších částí jsou uvedena shrnutí, kontrolní otázky a úkoly.
    Schémata jsou převzata z učebnic a odborné literatury, které jsou uvedeny v seznamu literatury.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Zákazníci s tímto titulem často kupují: