Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    -4%

    MARKETING - Základy marketingu - učebnice učitele

    Naše cena s DPH:
    314 Kč DPH 10%
    Běžná cena s DPH:
    330 Kč
    Ušetříte:
    16 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Ing. Marek Moudrý
    Nakladatel:
    COMPUTER MEDIA
    Kód zboží:
    51059
    EAN:
    9788074020025
    ISBN:
    9788074020025

    Popis produktu

    Sada učebnic Marketing má za cíl jednak poskytnout studentům středních odborných škol základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a jednak iniciovat snahu o další poznávání této disciplíny. Marketing lze definovat jako vědu a umění. Proto i samotné pojetí učebnic je zaměřeno na rozvíjení schopností kreativního myšlení a vede žáka k pochopení marketingových činností ve firmě.

    Učebnice učitele

    Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

    Proč využít právě tuto učebnici?

    Její struktura vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu.

    Učebnice učitele obsahuje:

    • přepis učebnice včetně doporučených zápisů
    • rozšiřující texty k probírané látce
    • příklady včetně řešení
    • testy včetně řešení
    • netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit