Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Mediální výchova

    Naše cena s DPH:
    210 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná
    Nakladatel:
    COMPUTER MEDIA
    Kód zboží:
    51439
    EAN:
    9788074020223
    ISBN:
    9788074020223

    Popis produktu

    Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vychází desítky novin a časopisů a televizní zpravodajství patří k nejsledovanějším pořadům v zemi. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, naučit se rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a naučit se rozpoznat objektivní informace od informací, které se nám média snaží "podsunout". A mimo jiné i toto je cílem této knihy. Mediální výchova je poměrně novým předmětem českého školství. Tato učebnice je jednou z prvních vlaštovek a vůbec první učebnicí v České republice, která k předmětu "mediální výchova" přistupuje inovátorským způsobem. Učebnice je psána velmi vlídně, přátelsky a srozumitelně. Obsahuje velké množství obrázků, grafiky, schémat a příkladů.

    Určeno pro:
    Střední škola
    Formát:
    A4 (21 x 30 cm)
    Počet stran:
    88

    Recenze

    Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešmího světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů, ve veřejné hromadné dopravě jsme mnohdy nuceni poslouchat "cizí" rádio a televizní zpravodajství patří k nejsledovanějším pořadům v zemi.

    Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od informací, které se nám média snaží "podsunout". A mimo jiné i toto je cílem zcela nové, moderní, špičkově ilustrované knihy, kterou Vám představujeme.

    Mediální výchova je poměrně novým předmětem českého školství. Tato učebnice je jednou z prvních vlaštovek a vůbec první učebnicí v České republice, která k předmětu "mediální výchova" přistupuje inovátorským způsobem. Učebnice je psána velmi vlídně, přátelsky a srozumitelně. Obsahuje velké množství obrázků, grafiky, schémat a příkladů.     

    Obsah učebnice

    Komunikace

    • Komunikační proces
    • Historie komunikace

    Masová komunikace

    • Proces masové komunikace

    Žurnalistika a žurnalistické žánry

    • Žurnalistika
    • Kdo je to žurnalista?
    • Zdroje žurnalistických informací

    Typy mediálních obsahů

    • Zpravodajství
    • Publicistika
    • Publicistické žánry
    • Ostatní žánry

    Média

    • Základní rozdělení mediálních institucí a médií
    • Funkce médií
    • Veřejnoprávní a soukromá média
    • Tištěná média
    • Elektronická média
    • Multimédia

    Média a zábava

    • Zábava
    • Druhy mediální zábavy
    • Zábavní žánry
    • Infoainment

    Média a reklama

    • Co je to reklama?
    • Základní cíle reklamy
    • Historie reklamy
    • Typy reklamy
    • Reklama a naše společnost
    • Současná reklama

    Vliv, omezení a nebezpečí médií

    Vnitřní fungování médií

    • Struktura mediální organizace
    • Faktory ovlivňující práci redakcí
    • Výrobní postupy
    • Uzávěrka
    • Výběr témat pro zpravodajství
    • Rozsah a zařazení zpráv
    • Náklady a financování médií

    Regulace médií

    • Média pro veřejnou službu
    • Legislativní úprava médií
    • Etika v žurnalistické práci
    • Svoboda slova

    Nová média

    • Internet jako prostor pro "submédia"
    • Nebezpečí sociálních sítí
    • Bezpečnost informací na internetu
    • Netiketa

    Seznam použité a citované literatury

     

     

     

     

     

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Související zboží: