Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Jsem čtenář 1 - Získávám čtenářské dovednosti

    Pracovní učebnice pro systematický rozvoj čtenářských dovedností.

    Naše cena s DPH:
    102 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Miloš Novotný, Lenka Bičanová
    Nakladatel:
    NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
    Kód zboží:
    57294
    EAN:
    9788076000810
    ISBN:
    2-70
    NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.

    Popis produktu

    Nová pracovní učebnice Jsem čtenář navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře.

    Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle:

    • zvládat základní čtenářské dovednosti,

    • poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení.

    Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad. 

    Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou  tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.

    Určeno pro:
    2. ročník
    Formát:
    A4 (21 x 30 cm)
    Počet stran:
    56

    Obsah učebnice

    • Jak číst nahlas?
    • Jak číst s důrazem na první slabice slova?
    • Jak číst šeptem?
    • Procvičování 1
    • Jak číst předložky?
    • Jak číst konce vět?
    • Jak správně dýchat při čtení?
    • Procvičování 2
    • Jak číst plynule?
    • Jak číst přímou řeč?
    • Jak číst správně?
    • Procvičování 3
    • Jak číst čárky ve větě?
    • Jak číst spojky ve větě?
    • Jak číst s porozuměním?
    • Jak číst pozorně?
    • Metodické poznámky

    Zákazníci s tímto zbožím často kupují:

    Tento web používá soubory cookies. Používáním tohoto webu nebo kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace Souhlasím

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují: