Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Čítanka pro 4. a 5. ročník ZŠ - Metodická příručka

    Naše cena s DPH:
    165 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Jana Čeňková, Anna Jonáková, Zdeněk Jonák
    Nakladatel:
    SPN
    Kód zboží:
    54922
    EAN / ISBN:
    9788072355037
    SPN

    Popis produktu

    Příručka je určena učitelům, kteří pracují s čítankami řady pro 1. stupeň (autoři J. Čeňková a kol).

    Obsahuje doporučení pro roční plány ve výuce čtení, doporučuje postupy a odkazuje na mezipředmětové vztahy, především s vlastivědou a jazykovou výukou.

    Pro 2. a 3. ročník je vydána obdobná metodická příručka.

    Určeno pro:
    4. ročník
    Formát:
    A5 (15 x 21 cm)
    Počet stran:
    83

    O učebnici

    Učitelům 4. a 5. ročníku základní školy, kteří mají za úkol překročit s žáky důležitý předěl mezi obdobím zdokonalování "techniky" čtení a obdobím utváření celoživotního zájmu o knihu a četbu, se dnes nabízí široká škála čítanek.

    Řada čítanek vydaných SPN - pedagogickým nakladatelstvím, a. s., reflektuje rovněž požadavky RVP ZV na utváření a rozvíjení klíčových kompetencí. Výběr textů směruje žáky k očekávaným výstupům formou otázek a úkolů umístěných pod jednotlivými ukázkami. V této metodické příručce k čítankám se autoři snaží poskytnout učiteli kromě didaktického návodu, který je součástí textu čítanek, pomůcku ve formě nástrojů umožňujících využít bohatý repertoár textů všech možných žánrů ke zvýšení motivace žáka k četbě a k posílení potřeby tvořivé činnosti, ale také k rozvoji schopnosti porozumět textu a k utváření kritického přístupu k mediálním sdělením.

    Metodická příručka k čítankám pro 4. a 5. roční je rozdělena do dvou částí: v první jsou vyloženy některé inovativní metody podporující čtení s porozuměním, ve druhé části se nabízejí praktické příklady výuky. Zdůrazňujeme, že metodická příručka si neklade nárok na stoprocentní využitelnost, jejím cílem je učitele inspirovat a nechat jim co největší prostor pro vlastní kreativitu.

    Obsah učebnice

    • Slovo úvodem
    • Předpoklady pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve 4. a 5. ročníku ZŠ
    • Uspořádání čítanek pro 4. a 5. ročník
    • Ukázky didaktické práce s různými typy textů
    •      4. ročník
    •      5. ročník
    • Přehled textů v čítankách
    •      4. ročník
    •      5. ročník
    • Doporučená literatura k četbě a do školních knihoven
    • Přehled teoretických přístupů, které ovlivnily didaktiku literatury
    Tento web používá soubory cookies. Používáním tohoto webu nebo kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace Souhlasím

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují: