Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Hudební výchova pro 6. a 7.r. ZŠ a odpovídající ročníky víceletých gymnázií

    Naše cena s DPH:
    129 Kč DPH 10%
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Šedivý Jakub, Rohlíková Lucie
    Nakladatel:
    FRAUS
    Kód zboží:
    55561
    EAN:
    9788072389018
    ISBN:
    9788072389018

    Popis produktu

    • Učebnice hudební výchovy pro 6.-7. třídu obsahově vychází z RVP/Umění a kultura a rozvíjí kompetence žáků po stránce vokální, instrumentální, hudebně pohybové i poslechové. Světem hudby provází žáky příběh začínající kapely, jejíž jednotliví členové objevují zákonitosti hudby, učí se hrát na různé hudební nástroje a nechávají se inspirovat klasickou i současnou hudbou různých žánrů.
    • Cílem učebnice je motivovat žáky k poznávání hudby, zpívání a hře na hudební nástroje a v neposlední řadě k pohybu a rytmickému vyjádření hudby. Učebnice nabízí učiteli možnost výběru postupu dle vyspělosti žáků a zvláštností třídy. Posiluje u žáků motivaci k učení, rozvíjení dobrých vztahů v třídním kolektivu a navození důvěry mezi učitelem a žákem.
      Tematickou osou učebnice je postupné seznamování s jednotlivými hudebními nástroji, na které je nahlíženo z mnoha úhlů i historických kontextů.
    • Tištěná učebnice má moderní grafickou podobu ve plnobarevném provedení se svěžími ilustracemi. V hlavním textu je rozpracována motivační linie příběhu, která uvádí krátký výkladový text doplněný notovými zápisy, schématy či fotografiemi. Nechybí množství motivujících otázek a námětů pro praktické činnosti. Na vedlejší liště jsou umístěné odkazy na mezipředmětové vztahy a poznámky k aktuálnímu dění během školního roku (výročí, festivaly, slavnosti).

    Učebnice klade důraz na aktivitu, samostatnost a tvořivost žáků tak, aby:

    • využívali své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách individuálních i skupinových,
    • uplatňovali získané pěvecké dovednosti a návyky při zpěvu i při mluvním projevu v běžném životě,
    • pracovali na svém pěveckém projevu po stránce intonační i rytmické v jednohlase i vícehlase,
    • reprodukovali na základě svých individuálních hudebních schopností a dovedností různé motivy, témata i části skladeb, realizovali písně a skladby různých stylů a žánrů,
    • vytvářeli jednoduché doprovody a jednoduché hudební improvizace,
    • dokázali vhodně vyjádřit hudbu pohybem,
    • dokázali ocenit kvalitní vokální, instrumentální i pohybový projev druhého,
    • uměli aktivně naslouchat, orientovali se v proudu znějící hudby a přistupovali k hudebnímu dílu jako k logicky utvářenému celku,
    • vnímali souvislosti mezi hudbou a jinými druhy umění.
    • Schválilo MŠMT

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit