- Určeno pro:
- 2. ročník
- Formát:
- A4 (21 x 30 cm)
- Počet stran:
- 87
Učebnice jsou koncipovány tak, aby vyučování mohlo být živým, aktivizujícím procesem, který podporuje v dětech flexibilitu, kombinační schopnosti, tvořivost, nezávislost, zodpovědnost, kritičnost a sebekritičnost i komunikaci se svým okolím. Tedy tak, aby těžiště práce nespočívalo v největší míře v práci s učebnicí, ale aby bylo vyváženo zajímavými formami vyučování a zvolenými způsoby práce a aby vztahově souviselo se všemi dalšími předměty. Umožňují maximální využití tvůrčího potenciálu dětí v dynamickém a rušnějším učebním procesu, který vede v konečném výsledku k výraznému rozvoji vnitřní motivace k učení i k rozvoji osobnosti.
Učitel má dostatek času i prostor k realizaci hravého a radostného učebního procesu. Učebnice Matematika se Čtyřlístkem mu tento prostor poskytují - nejsou předimenzované, dávají spoustu možností k jiným formám osvojování učiva.
Od počátku se v učebnici klade důraz na rozklad čísel, který usnadňuje číselnou představivost dětí a napomáhá hbitosti v operacích sčítání a odčítání. Pracuje se však i s dalšími možnými způsoby sčítání a odčítání přes první desítku, které jsou vždy provázány s různými formami znázornění. Jsou nabídnuty dvě možnosti - pomocí dočítání k deseti rozkladem přičítaného čísla (včetně dvoubarevného znázornění), tak i postupným přičítáním. Záleží na učiteli, kterou variantu zvolí.
Autorky při tvorbě učebních textů a příruček pro učitele vycházely z vyučovacích postupů při nichž žák:
-13%
Zboží bylo vloženo do košíku
Opravdu chcete vyprázdnit košík?