Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Svět okolo nás - Pracovní sešit 2.díl - Prvouka pro 2.r. ZŠ

    Naše cena s DPH:
    65 Kč DPH 0%
    Původní cena s DPH:
    68 Kč
    Ušetříte:
    3 Kč
    Dostupnost:
    skladem
    ks
    DO KOŠÍKU
    Autor:
    Hana Rezutková, Lenka Bradáčová
    Nakladatel:
    ALTER
    Kód zboží:
    10702
    EAN:
    9788072451395
    ALTER

    Popis produktu

    • Pracovní sešit obsahuje úkoly k procvičení učiva daného RVP ZV.
    • Umožní vytváření klíčových kompetencí a budování očekávaných výstupů RVP ZV.
    • Stejně jako 1. díl obsahuje problémové úlohy, prohlubuje kompetence žáků pro práci s textem, pro vyhledávání informací i pro skupinovou práci.

    Určeno pro:
    2. ročník
    Formát:
    A4 (21 x 30 cm)
    Počet stran:
    24 + listy pracovních příloh

    O učebnici

    Žácí, kteří rádi kreslí, si mohou obálky obou pracovních sešitů a pracovních karet vybarvit. 

    Pro práci s tímto sešitem a kartonovou přílohou platí v plné míře poznámky uvedené na druhé straně obálky PS ke Světu okolo nás, 1. díl. Žáci opět uplatňují vypěstované návyky; zručnost při oddělování či stříhání kartiček, rozvoj jemné motoriky při práci s nimi (pokud by jim dělalo oddělování perforovaných kartiček potíže, mohou si i tyto kartičky odstříhávat), dále se rozvíjí zručnost při nalepování obrázků, zachovávání čistoty při práci s lepidlem aj. 

    Pokračujeme v osvojování strategie učení, podněcujeme žáky k tvořivému myšlení a k řešení problémů, vedeme je k otevřené komunikaci, rozvíjíme jejich schopnost spolupracovat ve skupině, rozvíjíme citlivé vztahy k lidem, živočichům, přírodě a k životnímu prostředí.

    Důležitým prvkem je sebehodnocení žáků. Prostředkem k jeho naplnění je v 1. dílu pracovního sešitu možnost vybarvení si příslušného počtu hvězdiček (za každé úspěšně vypracované cvičení). Ve 2. dílu může žák nově vyznačit vlastní hodnocení slovním vyjádřením. Slovní sebehodnocení však nemá připomínat známkování. S žáky je třeba v 1. období 1. stupně ZŠ o tomto hodnocení hovořit - co se jim daří, co je trápí, co si chtějí zlepšit, kdo jim v tom může pomoct, dokdy by chtěli zlepšení dosáhnou, co pro to udělají. Důraz klademe na individuální osobnostní rozvoj žáka: "Dnes jsi pracoval/a lépe než v minulé hodině. Dnes se ti podařilo.... Dnes se ti moc nepodařilo....., ale příště to jistě dokážeš líp." apod.  

    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá soubory cookies. Kliknutím na tlačítko souhlasím, to berete na vědomí. Další informace
    Souhlasím a zavřít.
    Nesouhlasím. Budou použity jen cookies nutné pro chod webu.

    Zboží bylo vloženo do košíku

    S učebnicí vloženou do košíku zákazníci často kupují:

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?